Skip navigation

8.2.27 Oktatási marketingjátékok (Edu-market games)

Ebben a játéktípusban a játék célja egy fogalom (termék, eszme stb.) megismertetése, elfogadtatása. Tekinthetjük úgy is ezt a játéktípust, mint a szórakoztatva tanulás és a reklámjátékok szintézisét. Az egyik legismertebb és több nyelven és platformon is elérhető játék az éhezés ellen küzdő világszervezet, a World Food Programme (http://www.wfp.org) „Food Force” című játéka85.

28. ábra: Az éhezés ellen küzdő világszervezet, a World Food Programme) „Food Force” című játéka
28. ábra: Az éhezés ellen küzdő világszervezet, a World Food Programme) „Food Force” című játéka

A játék célja a gyerekek megismertetése 6 küldetésen keresztül a szervezet munkájával. A küldetéseket megtörtént események és a szervezet valós feladati inspirálták.



85 A játék az alábbi weboldalon érhető el:    
(http://www.wfp.org/how-to-help/individuals/food-force)