Skip navigation

5.2.2.2. A nem hatékony tanárok jellemzői

Megjelenés: Ápolatlan a külseje, hányaveti.

Oktatási kommunikáció:

Unalmas, monoton. Hosszú szüneteket tart előadás közben, és ismétlődő töltelékszavakat használ, amikor gondolkodik vagy zavarban van. A táblának és nem a tanulóknak beszél. Nem eléggé informált, összerendezetlen, elvont. Úgy beszél, hogy majdnem ráfekszik az asztalra. Bizarr megnyilatkozásai vannak.

Kapcsolati, emocionális válaszok:

Nincs humorérzéke és nem tud lelkesedni. Gyakran használ cinikus megjegyzéseket és nevetségessé tesz tanulókat mások előtt. Gyakran használ profán kifejezéseket, kétértelmű sztorikat vagy szex-témájú humort. Érzéketlen a diákok szükségletei iránt. Magas lóról beszél. Az egész osztály előtt megszégyenít egyes tanulókat.